.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خدمات خیرین مدرسه‌ساز گامی برای توسعه آموزش و پرورش است
معاون عمرانی استاندار مازندران، خدمات خیرین مدرسه‌ساز را گامی در جهت توسعه آموزش و پرورش برشمرد.

به گزارش شمال نیوز، علی نبیان، ظهر پنجشنبه در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مازندران و تجلیل از حامیان استانداردسازی تجهیزات هنرستان‌ها، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره یک هزار و چهارصد شهید استان، از خدمات خیرخواهانه خیرین مدرسه‌ساز قدردانی کرد و افزود: اقدام شما خیرین باقیات و صالحات و مسیری که انتخاب کرده‌اید بی انتها است و همه انرژی که از کار خیر خود  می‌گیرید، قطعا مسیر بعدی شما را هموار می‌کند.

معاون عمرانی استاندار مازندران، گفت: بسیاری از شما خیرین از یک خشت شروع کردید و امروز به جایی رسیدید که منشأ خدمت‌رسانی در عرصه آموزش و پرورش هستید.

نبیان، ادامه داد: اقدام خیر شما نه تنها در پیشگاه خداوند دارای اجری بالا است بلکه  صدقه جاریه‌ای برای والدین شما خواهد بود چراکه اولین جمله‌ای که با دیدن یک کار خیر بر زبان مردم جاری می‌شود، فرستادن رحمت بر والدین خیر است.

معاون عمرانی استاندار مازندران، با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اتفاقات خوبی توسط دولت مردان و وزارت آموزش و پرورش افتاده، افزود: گام‌های بلندی توسط خیرین در آموزش و پرورش برداشته شد که به آبادانی ایران می‌انجامد و این مهم در دولت  تدبیر و امید، به‌ویژه در مازندران پر رنگ‌تر بوده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.